Employer branding – Tillit og stolthet

Kampen om talenter er hard i mange bransjer, og å være en attraktiv arbeidsgiver for både eksisterende og potensielle ansatte er stadig viktigere. For Ingvild Reinskou er employer branding «the gift that keeps on giving».

Med ærlighet og gode verdier i bunn, vil det å bygge en sterk merkevare knyttet til arbeidsplassen skape store og gode ringvirkninger. Reinskou kommer til å by på inspirasjon og gode eksempler i sitt foredrag under DGTL’24!

Ingvild Reinskou har bred erfaring fra rekruttering, organisasjonsutvikling og karriereveiledning, i tillegg til å ha drevet egen butikk. Hun har studert ergoterapi, helsevitenskap og strategiske HR-prosesser. I dag er hun ansatt som employer branding-ansvarlig i Adresseavisen og jobber med å bygge gode merkevarer for Polaris Medias kunder i Midt-Norge.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *