Merkevarestrategien bak «GetInspired-Silje»

Silje Landevåg, gründeren bak GetInspired, nå investor.

Personlig markedsføring var med å bygge en av Norges største nettbutikker. Nå er den solgt, og gründeren jobber med en rebranding. Hør hvordan hun arbeider strategisk, og få tips om å engasjere digitalt nå.

Silje Landevåg er gründeren bak suksessen GetInspired.no og nå investor i Do it with passion. Hun er en kremmer som motiveres av å tenke stort, skape vinnerteam og tørre å våge

Sikre deg billett

Alene på jobb

Øyvind Arvola

Hvordan er det å stå alene som kommunikasjonsarbeider i sin virksomhet? Hva må man kunne, hvilke tjenester kan man sette bort og hvordan blir forholdet til ledelsen og organisasjonen for øvrig?

Kommunikasjonssjef i Harstad kommune, Øivind Arvola, fikk nordnorsk kommunikasjonspris i 2021 for informasjonsarbeidet i kommunen. Han kommer til DGTL for å fortelle om sin hverdag som eneste kommunikasjonsansatt i en organisasjon med 2300 ansatte, 70 ledere og 25000 «kunder».

Sikre deg billett

Markedsføring i bærekraftens tid

Petter Gulli, ekspert på bærekraftkommunikasjon.

Nordmenn har det nest høyeste personlige forbruket i Europa. Samtidig sier 8 av 10 at de ønsker å leve mer bærekraftig. Hvordan navigerer du som markedsfører i dette landskapet?

Petter Gulli har over 30 år bak seg i reklame- og merkevarebransjen, men har nå viet sitt jobbliv til bærekraft. Her viser han hvordan du kommuniserer bærekraft på en smart og etisk måte.

Sikre deg billett

Skaper plass for unges helse

Tale Maria Krohn Engvik, «Helsesista»

Tale er utdannet sykepleier og helsesykepleier. I 2016 åpnet hun snapchatkontoen «Helsesista». Nå finner du @Helsesista på de fleste sosiale plattformer – hvor Tale særlig engasjerer seg for barn og unge, og de som på ulike måter sliter litt ekstra.

Tale jobber også som foredragsholder og forfatter, og bidrar i ulike samarbeidsprosjekter som gjør en forskjell for andre.

Sikre deg billett

Hva kan bedrifter lære av politisk kommunikasjon?

Christian Schjelderup

Christian har bred erfaring innen digital medierådgivning, og har spesialisert seg innenfor digital distribusjon og strategi. 

Før han startet i Pressure jobbet Christian som digital rådgiver i Høyre, og var i valgkampene i 2019 og 2021 ansvarlig for digital annonsering, strategi og analyse. Han har bakgrunn innen digital medierådgivning for kommersielle merkevarer gjennom hans tidligere rolle som digital prosjektleder for det globale mediebyrået Carat.

Sikre deg billett

Hva er din pizzaovn?

Svein Arne Haavik, Innholdssjef i Schibsted Parnerstudio

Svein Arne Haavik er innholdssjef i Schibsted Partnerstudio, som han sammen med to andre startet i 2015.

I dag har Schibsted Partnerstudio 75 ansatte og omsetter for omtrent 300MNOK. Haavik har 25 års erfaring som undersøkende journalist, nyhetssjef og redaksjonssjef i VG.

Sikre deg billett
Facebook Twitter Instagram

Utviklet av iNord AS

Alle rettigheter ©DGTLevent.no