Program DGTL'19 - DGTL
Her finner du programmet for DGTL i Bodø 9. januar 2019 og i Tromsø 10. januar 2019.
program,dgtl,tromsø,2019
139
page-template-default,page,page-id-139,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Program DGTL’19

08:00-09:00
Registrering

09:00

Eirik Norman Hansen (itch design)

Eirik Norman Hansen holder energiske foredrag om digitalisering, kunstig intelligens og robot-teknologi. Han er CEO i itch design i Norge og har lang erfaring som rådgiver innen forretningsutvikling digital strategi kommunikasjon og sosiale medier der han selv er en meget aktiv deltaker. De siste årene har Eirik vært en mye brukt foredragsholder og konferansier hvor temaer rundt betydningen av det digitale står helt sentralt. Han brenner spesielt for den makten brukerne har fått og hva dette betyr for måten vi driver forretning på. Eirik er glad i å prate og elsker å holde foredrag. Han ønsker å inspirere og engasjere de han snakker for. Eirik mener at godt foredrag skal være en god balansert blanding av underholdning og læring. Han brenner for den digitale verden og alt det spennende som skjer og hvilken effekt det har på oss mennesker samfunnet og næringslivet.

TBD

Monna Nordhagen (Scandinavian Design Group)

Monna Nordhagen er nordisk strategidirektør i Scandinavian Design Group. Hun har jobbet i over 30 år med forretningsstrategi, merkevarebygging, salg og ledelse. Monna jobber sammen med ledergrupper og organisasjoner for at de skal bli mer synlige, tydelige og slagkraftige eksternt og internt ved hjelp av merkevaretenking, og har i det siste blant annet hamret ut en ny merkevarestrategi for VIPPS, Schibsted og Visit Norway. Monna er fagbok-lesoholiker og elsker å dele kunnskapen sin med andre, spesielt folk som tenker at de ikke driver med eller trenger merkevarebygging.

TBD

Cathrine Louise FInstad

Norske hemmeligheter i sosiale medier. Med kunstprosjektet NORSKE HEMMELIGHETER som bakteppe forteller Cathrine om sin strategi i sosiale medier. Hva skal til for å drive et kunstprosjekt på nettet? Hva forteller du om deg selv gjennom dine egne kontoer i sosiale medier? Siden 2009 er nærmere 100 000 anonyme betroelser fra hele landet samlet inn. Hva har hemmelighetene våre til felles og hvordan illustrerer man dem? Hva sier hemmelighetene våre om oss selv og samfunnet? Kan vi lære noe av hverandres hemmeligheter og hva skjer når en hemmelighet plutselig dukker opp illustrert på nett?

TBD

Steffen Rabben (Snapchat)

Steffen Rabben har 7 års fartstid fra Google, og startet i fjor høst opp det norske Snapchat kontoret, kun det femte europeiske kontoret til da. Rabben vil ta for seg Snapchats historie, fortelle om de unike mulighetene som finnes hos Snapchat for å markedsføre, skape tilstedeværelse og verdi. Han vil vise utenlandske og norske suksesscaser, gå i dybden på hva som er godt innhold på Snapchat og vise hva som kjennetegner suksess på plattformen.

12:00-13:00
Lunsj

Seminarer

13:00-16:00

Følg med her!

1. november vil vi slippe programmet for alle

miniseminarer som gjennomføres under DGTL’19.