Ankomst The Edge, registrering og mingling.
Årets DGTL-konferanse handler om å ta plass.
Silje Landevåg
Personlig markedsføring var med å bygge en av Norges største nettbutikker. Nå er nettbutikken solgt, og gründeren jobber med en rebranding.
Christian A. Schjelderup, Head of Digital Media I Pressure
Hvordan kan merkevarer hente inspirasjon fra politikken og politisk kommunikasjon?
Ingjerd Sørsand, Aurora Spirit Distillery
Aurora Spirit Distillery er verdens nordligste Whisky destilleri. De har mottatt en rekke priser for sine produkter og turistsenter, som vekker internasjonal oppmerksomhet. Ingjerd Sørsand er markedssjef i Aurora Spirit Distillery, hun har vært sentral i oppbygging av alkoholmerket «Bivrost».
Tale Maria Krohn Engvik/Helsesista
«Helsesista» har skapt et uformelt digitalt rom der unge får svar på spørsmål rundt kropp, helse, mental helse og seksualitet. Hvordan tenker og jobber hun for å beholde plassen og være relevant?
Svein Arne Haavik, innholdssjef i Schibsted Partnerstudio
Hvordan kan bedrifter finne det gode innholdet – og ikke minst – hvorfor det er viktig å fortelle om det. Dette handler om employer branding, merkevarebygging og hvordan du i en digital informasjonsstrøm skille deg ut og være synlig.
Øivind Arvola, kommunikasjonssjef i Harstad kommune
Hvordan er det å stå alene som kommunikasjonsarbeider i sin virksomhet? Hva må man kunne, hvilke tjenester kan man sette bort og hvordan blir forholdet til ledelsen og organisasjonen for øvrig?
Petter Gulli, ekspert på bærekraftkommunikasjon
Nordmenn har det nest høyeste personlige forbruket i Europa. Samtidig sier 8 av 10 at de ønsker å leve mer bærekraftig. Hvordan navigerer du som markedsfører i dette landskapet?
Christian Brosstad, kommunikasjonssjef i Atea
AI: Betydningen for fremtidens arbeidsliv
Workshop 1: Kampanjeplanlegging
Workshop 2: Merkevarebygging i praksis
Workshop 3: Videoproduksjon for sosiale medier
Se detaljene under!
Hvordan vil dere at bedriften skal oppfattes?
Det er et av flere spørsmål Frode Rendum inviterer dere til å dykke ned i sammen med ham. På 1,5 time skal vi innom kjernen i hvordan merkevaren deres kan fremstå unik og relevant for målgruppen. God markedsføring er ikke tilfeldig, det er gjennomtenkt.
Frode lover en lærerik og morsom økt. Kanskje til og med noen aha-opplevelser!
Hva dere vil jobbe med i workshop:
Knekk LinkedIn-koden! Ønsker du å øke synligheten og styrke merkevaren for din virksomhet? Da kan Linkedin være din nye bestevenn. I denne workshopen pusser vi opp profilen slik at den skinner og lærer å skrive poster som skaper engasjement. Med på kjøpet får du et nytt profilbilde tatt av vår profesjonelle fotograf.
På workshopen lærer du fra Camilla Solheim som gikk fra «Woaææ, jeg tør ikke poste!» til 250.000 Linkedin-visninger på kort tid!
På denne praktiske workshopen med Merete Reginiussen og Lone Hegg fra Kreativ Industri lærer du å lage Reels-videoer med mobiltelefonen, slik at du kan produsere det innholdet Meta aller helst ønsker å pushe ut i feeden på Instagram og Facebook. TikTok har satt standarden for korte og uformelle videoer, og de andre kanalene følger etter. Heldigvis blir det enklere og enklere for oss alle å produsere film til sosiale media.
På workshopen bør du møte med ladet smarttelefon, cirka tre korte film-klipp på mobiltelefonen som du kan bruke i en test, tilgang til Instagram og vilje til å prøve!