Forside - DGTL
Nord-Norges største konferanse om digital markedsføring går av stabelen i Tromsø 16. januar 2020.
dgtl,markedsføring,sosiale medier,konferanse,tromsø,digital,nord-norge
14
home,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Nord-Norges største konferanse om digital markedsføring

Sett av en dag til faglig påfyll, inspirasjon og erfaringsutveksling. 

 

Konferansier for DGTL’20 er Erlend Osnes.

Tromsø

Sted: Clarion Hotel The Edge

Dato: 16. januar 2020

Tidspunkt: 09.00-16.00

Printremse alle

Foredragsholdere

Vi henter inn de beste hodene.

Erik Modig
Erik Modig

Erik Modig (PhD) er forsker ved Handelshögskolan i Stockholm. Han er ekspert på kundepsykologi, markedsstrategi og kommunikasjon, og deler sin tid mellom å skrive og prate om de nyeste teoriene og metodene som ligger bak hvordan kommunikasjon endrer menneskers valg. Han er en svært anerkjent og populær foredragsholder og forfatter, og hans siste bokutgivelse «Bang for the buck» ble kåret til årets markedsføringsbok i Sverige.

Øyvind Waage
Øyvind Waage

Øyvind Waage er utdannet tekstforfatter fra Westerdals, og har tidligere jobbet i blant annet Envision i Århus og Spilberg og Bates, før han gikk til Saatchi & Saatchi. Har vært kreativ leder siden 2011 i en periode byrået har vokst og etablert seg blant de toneangivende med store norske merkevarer og prisbelønte jobber. Han er i dag partner i byrået som i fjor gikk ut av sitt internasjonale nettverket og ble til Per Høj. I tillegg til å være kreativ leder er han ansvarlig kreatør for blant andre Smash!, Helsedirektoratet og VG.

Asta Lassesen
Asta Lassesen

Asta Lassesen er kommersiell Direktør i Hurtigruten, verdens største ekspedisjonsselskap. Asta har vært en del av Hurtigrutens konsernledelse siden 2012, der hun var finansdirektør i perioden 2012 – 2017, og har hatt en sentral rolle i selskapets snuoperasjon gjennom de siste årene. Som kommersiell direktør har hun inntektsansvar for Hurtigruten konsernet, og har salgs- og markedsavdelinger over hele verden, fra Tromsø i nord til Australia i sør.

Silje Urke Antonsen
Silje Urke Antonsen

Silje Urke Antonsen er utdannet journalist og kommunikatør fra UiA og Mediehøgskolen i Kristiansand, med erfaring som rådgiver i blant annet Talenta Group, TEDxArendal, Omnicom og Hensikt. I dag driver hun mediebyrået Seteatti som spesialiserer seg på kreativ budskapsformidling på nett.

BILDER FRA DGTL’19