Ta det personlig! - DGTL
505
post-template-default,single,single-post,postid-505,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Ta det personlig!

DGTL – alt om digital markedsføring er tilbake torsdag 16. januar 2020.  

– Tiden da du slapp unna med å utforme ett budskap er for lengst forbi. Det er viktigere enn noen gang å være personlig. Du må vite hvem du snakker til og hva den enkelte kunde har behov for og ønsker å høre. Riktig budskap til riktig person, til riktig tid og gjennom den riktige kanalen er alfa og omega, sier konstituert daglig leder Camilla Solheim i iNord som er en av arrangørene. 

Nord-Norges største konferanse om digital markedsføring – DGTL – har for første gang valgt et overordnet tema for konferansen: «Ta det personlig». 

Modig tilbake i Tromsø

«Ta det personlig» vil være den røde tråden gjennom dagen. Den svenske forskeren Erik Modig skal åpne konferansen med foredraget «Verdens beste kundereise». 

– Vi er utrolig glade for å ha Erik Modig tilbake i Tromsø. Han skal snakke om hvordan vi kan skape verdens beste kundereise, slik at kunden alltid velger oss. Modig kombinerer siste oppdatert forskning innen kundepsykolog med best practice innen digital påvirkning, sier Natalie Lorentzen i arrangøren Vican. 

PROGRAMKOMITE: Salgsdirektør Cecilie Stefanussen i iTromsø, Silje Moan i Dualog, Marianne Saus i Nordnorsk Kunstmuseum, Natalie Lorentzen i Vican og Camilla Solheim i iNord har sammen med Morten Tidemann (ikke tilstede) i Pago utgjort årets programkomite.

Tre spor etter lunsj

På DGTL er det lagt opp til fire felles foredrag før lunsj, mens man etter lunsj deler salen i tre. Da kan man velge blant mange forskjellige foredrag under sporene: «Marketing science – it´s all about data», «Kreativ kommunikasjon» og «Kundeopplevelse, brand og lojalitet». 

– Standupkomikeren og fyrverkeriet Erlend Osnes skal binde dagen sammen og sørge for at dette blir en dag fylt med godt humør, inspirasjon og faglig påfyll, sier salgsdirektør Cecilie Stefanussen i iTromsø. 

De tre arrangørene har hatt hjelp fra tidligere DGTL-deltakere i programkomiteen.

– Mitt bidrag inn i programkomiteen er at noen av foredragene også snakker til de som jobber i B2B-markedet. Selv om man kan trekke paralleller til forbrukermarkedet, så er det av og til vanskelig å relatere seg, sier driftsdirektør Silje Moan i Dualog. 

Utvider med workshop dagen derpå

I tillegg til en full konferansedag inviterer DGTL til en 3-timers workshop med keyspeaker og forsker Erik Modig. 

– For dem som ønsker å gå dypere inn i kundereisen er denne workshopen helt super. Her vil du lære hva som er de kritiske øyeblikkene i din bedrifts kundereise, og hvordan du kan sikre at kunden velger deg. Ikke bare blir det flere kunder, men de blir også mer fornøyd og er villig til å betale mer, sier Natalie Lorentzen. 

Klikk her for å se hele programmet og meld deg på. Early bird-pris fram til 1. desember. DGTL arrangeres i samarbeid med Vican, markedsføringsbyrået iNord og mediehuset iTromsø. 

No Comments

Post A Comment