Program DGTL'20 - DGTL
Her finner du programmet for DGTL i Bodø 9. januar 2019 og i Tromsø 10. januar 2019.
program,dgtl,tromsø,2019
371
page-template-default,page,page-id-371,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Program DGTL’20

Torsdag 16. januar 2020

08.30-09.00

Registrering
Erlend Osnes

09.00-09.10

Velkommen

Konferansier Erlend Osnes ønsker velkommen.

09.010-12.30

Hovedforedragene
Erik Modig

Verdens beste kundereise

Erik Modig, PhD (Handelshögskolan Stockholm)

Hver eneste kunde kommer til kritiske punkter der de tar beslutninger som avgjør om de velger deg eller noen andre. Hvordan kan vi finne disse punktene og hvordan kan vi optimalisere vår påvirkningskraft slik at vi blir valgt? Erik kombinerer den nyeste forskningen innen kundepsykologi med «best practice» innenfor digital påvirkning.

Øyvind Waage

Den som har fasiten, har den minst av alle!

Øyvind Waage (Per Høj)

Det finnes ingen fasit på kreativ kommunikasjon. Likevel hevder mange å ha den, mens mange andre er på desperat jakt etter den. Kreativitet handler om å finne på noe nytt, eller ihvertfall se noe på en nye måte. En fasit basert på ting som er gjort før faller jo da på sin egen urimelighet.

Asta Lassesen

Shaping history through innovation

Asta Lassesen (Hurtigruten ASA)

Hvordan Hurtigruten har utviklet seg fra å være en nasjonal aktør på norskekysten til å være verdens ledende ekspedisjonsselskap gjennom innovasjon, råskap, globalisering og gjestesentrisk tilnærming. Viktige elementer for å sikre fortsatt vekst er differensiering og digitalisering, hvordan gjøre dette til en integrert del av kundereisen?

Silje Urke Antonsen

20 år med skrik, skrål og dommedagsprofetier. Hva har vi lært?

Silje Urke Antonsen (Seteatti)

Medielandskapet har vært i en enorm endring siden tidlig 2000. Vi har fått raskere internett, kanalene er mangedoblet og kampen om oppmerksomhet har aldri vært tøffere. Vi tar i bruk stadig mer avansert markedsføringsteknologi og mulighetene er mange (!). Med så mange muligheter og mengder av digg data lett tilgjengelig, er det ikke rart at det kan oppleves overveldende. Dette er et foredrag som tar for seg utviklingen av medielandskapet, og hvordan det har endret hvordan vi jobber med kommunikasjon og markedsføring. Hva har vi lært så langt? Og hvordan vet vi hva som er “riktig” valg for 2020 og årene som kommer?

12:30-13:15
Lunsj

13:15-16:00

Praktiske miniseminarer i tre parallelle spor.

Programmet lanseres i slutten av november.

Spor 1:

«It’s all about data»

Spor 1:

TBA

Spor 2:

«Kreativ kommunikasjon»

Spor 2:

TBA

Spor 3:

«Kundeopplevelse, Brand & Lojalitet»

Spor 3:

TBA

DGTL’20 Workshop

Fredag 17. januar 2020 – 09.00–12.00

Velkommen til workshop med Erik Modig!

 

I løpet av workshop’et vil vi forsøke å svare på når og hvorfor kundene dine velger deg og din bedrift. Vi går gjennom de ulike beslutningene som gjøres, og anvender disse på dine egne kunder for å avdekke hva som kan bidra til å øke opplevelsen det er å være kunde hos deg og din bedrift. Målsetningen er å finne helt konkrete saker som dere kan endre allerede i dag, for å få flere og mer fornøyde kunder som er villige til å betale mer for dine varer og tjenester.

 

  • Få dypere kunnskap innenfor kundepsykologi og hvordan dette påvirker din bedrift
  • Lær deg å resonnere rundt de forskjellige påvirkningsfaktorene som kunden står overfor (følelser vs. tanker)
  • Identifisér de viktigste øyeblikkene i din kundes kjøpsreise og finn din strategi for dem
  • Få tilbakemelding fra Erik Modig på din digitale kundereise for å avdekke forbedringspotensial.

 

Erik Modig (PhD) er forsker ved Handelshögskolan i Stockholm. Han er ekspert på kundepsykologi, markedsstrategi og kommunikasjon, og deler sin tid mellom å skrive og prate om de nyeste teoriene og metodene som ligger bak hvordan kommunikasjon endrer menneskers valg. Han er en svært anerkjent og populær foredragsholder og forfatter, og hans siste bokutgivelse «Bang for the buck» ble kåret til årets markedsføringsbok i Sverige.